Σε ποιους απευθύνεται:
Σε Marketing Managers, PR Managers, Product Managers, Brand Managers, Account Managers, Sales Managers ή/και σε ιδιοκτήτες μεγάλων και μικρομεσαίων επιχειρήσεων ή σε απόφοιτους πανεπιστημιακών σχολών που δεν έχουν προϋπηρεσία και ενδιαφέρονται να αποκτήσουν κορυφαίες γνώσεις και δεξιότητες στο social media marketing. [read more=”Διαβάστε περισσότερα” less=”Λιγότερα”]
Σε όσους θέλουν να ασχοληθούν με το σχεδιασμό την εφαρμογή και την μέτρηση στρατηγικών social media marketing.
Για τους επιχειρηματίες του Τουρισμού, υλοποιείται ταυτόχρονα, το σεμινάριο “Social media για τον ΤΟΥΡΙΣΜΟ (hotels/restaurants)”.
Περιγραφή σεμιναρίου – Θεματικές Ενότητες:
- Social Media
- Κατανοώντας τα Social Media (basics & fundamentals)
- Social Media (advanced level)
- Facebook Marketing: Step by step (level 1)
- Facebook for Business (advanced level, practical)
- Αξιοποιώντας την δύναμη του YouTube o Video Marketing etc
- Google for Business
- Πώς να κερδίσουμε χρήματα από διαφήμιση
- Instagram Pinterest a photo can tell a thousand stories
- LinkedIn for professionals (advanced, HR level)
[/read]
Εισηγητής – Εισηγήτρια:
Άντα Κυρκιλή, Bsc Media Management, Digital Business Transformation
[read more=”Διαβάστε περισσότερα” less=”Λιγότερα”]
Η Άντα Κυρκιλή εξειδικεύεται στο Digitization of Corporate Communications. Συγκεντρώνει ομάδες πληροφορικής, αυτοματισμού, νομικών θεμάτων, business & marketing planning για την εκπόνηση έργων Digital Business Transformation.
Mε πολυετή εμπειρία σε υψηλόβαθμες θέσεις στον τομέα της Ψηφιακής Ανάπτυξης Επικοινωνιών σε επιχειρήσεις όπως η Mediabrands του ομίλου IPG και στο ΔΟΛ, κατορθώνει να εμφυσήσει στα στελέχη και στις ομάδες εργασίας το πνεύμα της Digital εποχής, δημιουργώντας τους αυτοπεποίθηση σχετικά με την διαχείρισή της.
Στην προϋπηρεσία της συγκαταλέγεται η εξαετής συνεργασία με το Think Digital Group, τους πρωτοπόρους στην Ελλάδα και σε άλλες 6 χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης στο χώρο του Programmatic Advertising, του Data Performance και του Facebook Marketing όπως και η συνεργασία της με την Tempo OMD Hellas στο Digital Unit για Value Added Services.
Η Άντα ακολουθεί 3 βήματα σε συνεργασία με τις διοικήσεις των επιχειρήσεων: Train, Digitize, Transform. Ξεκινά από την Εκπαίδευση των οργανισμών, προχωράει στην Ψηφιοποίηση των επικοινωνιών τους (εξωτερικά και εσωτερικά), ώστε να υλοποιούν τη Μεταμόρφωση τους με άξονες την ανάπτυξη και την κερδοφορία τους.
[/read]
Σάββατο, 5 Νοεμβρίου 2016
στο Ιδιωτικό Σχολείο “Σύγχρονη Παιδεία”, στο Μαράθι. (Λήψη Οδηγιών).
Διάρκεια: 5 ώρες
Ώρα προσέλευσης – Εγγραφές:
(η ακριβής ώρα θα ανακοινωθεί μόλις γίνουν γνωστά τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια του Νοεμβρίου)
Το σεμινάριο θα ξεκινήσει στις:
Κάθε δύο ώρες, διάλειμμα 15 λεπτά.
Σάββατο 29 & 30 Οκτωβρίου 2016
Στο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης InfoΓνώση
Διάρκεια: 8 ώρες
Δεν έχει προγραμματιστεί ακόμα.
Δεν έχει προγραμματιστεί ακόμα.
Δείτε επίσης :