E-mail Marketing Προβληθείτε αποτελεσματικά, υποστηρίξτε τους πελάτες σας και αυξήστε τις πωλήσεις σας μέσω Email

emailprofisisonal

Προβληθείτε αποτελεσματικά, υποστηρίξτε τους πελάτες σας και αυξήστε τις πωλήσεις σας μέσω Email

Απευθύνεται:

Το σεμινάριο απευθύνεται σε επιχειρηματίες οι οποίοι θέλουν να προωθήσουν την επιχείρησή τους και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, σε στελέχη επιχειρήσεων που επιθυμούν να μάθουν πως μπορεί το email marketing να βοηθήσει την επιχείρηση που εργάζονται, και σε φοιτητές οι οποίοι θέλουν να γνωρίσουν σε βάθος ένα από τα εργαλεία του Digital Marketing

Περιγραφή Σεμιναρίου:

Email-Marketing-ServiceΤο σεμινάριο εξετάζει διεξοδικά το email ως εργαλείο, υποστήριξης πελατών και προβολής και πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών.  Οι συμμετέχοντες θα εκτεθούν στο πώς να στήνουν βήμα βήμα μια εκστρατεία μέσω email, μαθαίνοντας πώς να κάνουν τα μηνύματά τους ελκυστικά και αποτελεσματικά.

 [read more=”Διαβάστε περισσότερα” less=”Λιγότερα”]

Θεματικές ενότητες:

Μέρος Α: E-mail marketing σε 5 βήματα.

1) Στόχοι: Tι θέλετε να πετύχετε;

  • Γνωριμία
  • Πώληση
  • Ενημέρωση
  • Δημόσιες Σχέσεις
  • Δημιουργία πιστών πελατών

2) Σε ποιους θα απευθύνεται;

  • Λίστες παραληπτών: “ενοικίαση”, αγορά ή δημιουργία;
  • Ενοικίαση: πότε, πόσο και πως θα ωφεληθείτε
  • Αγορά: προσοχή στις πηγές
  • Δημιουργία: 20+ τρόποι για να δημιουργήσετε τη δική σας λίστα

3) Πως θα γράψετε το μήνυμα

  • Επικεφαλίδες: τι τραβά την προσοχή και τι απωθεί
  • Κείμενο: ύφος, γλώσσα, μέγεθος, αποφυγή spam
  • Εικόνες – video: πως πρέπει να τα τοποθετούμε και να τα περιγράφουμε
  • Στοιχεία viral marketing που δεν πρέπει να λείπουν από το μήνυμά σας για να εξαπλωθεί πέρα από την λίστα των παραληπτών σας
  • Παραδείγματα επιτυχημένων μηνυμάτων και τα βασικά τους «συστατικά»

4) Πότε θα επικοινωνήσετε;

  • Συχνότητα και ώρες αποστολής: τι τα επηρεάζει και ποιες είναι οι κατάλληλες επιλογές για την Ελλάδα και το εξωτερικό

  5) Testing & Measurement 

  • Τι θα ελέγξετε και πως θα μετρήσετε την επιτυχία της καμπάνιας σας
  • Πριν από την εκστρατεία
  • Κατά την διάρκεια της εκστρατείας
  • Μετά την εκστρατεία
  • Πως θα διαχειριστείτε τους παραλήπτες που θέλουν να διαγραφούν από τη λίστα σας
  • Πως θα διαχειριστείτε τους παραλήπτες που δεν ανοίγουν τα μηνύματά σας SPAM και πως θα το αποφύγετε 
  • Σημεία ελέγχου στο μήνυμα και την διαδικασία αποστολής ώστε να μην μπείτε σε λίστες ανεπιθύμητων μηνυμάτων (spam) και δεν φτάνει το μήνυμά σας στον
    παραλήπτη.
  • Ε-mail + social media + mobile 
  • Συνδυάστε την δύναμη 3 εργαλείων για μεγιστοποίηση αποτελεσμάτων και αύξηση της λίστας των παραληπτών σας

 Μέρος Β: Διαχείριση της εκστρατείας σας στην πράξη 

Στο δεύτερο μέρος του σεμιναρίου θα δούμε στην πράξη πως χρησιμοποιούνται δύο από τα δημοφιλέστερα εργαλεία διαχείρισης εκστρατειών e-mail: το MailChimp και το Mailing Show. Μεταξύ άλλων θα δούμε πως:

  • Δημιουργούμε μηνύματα με απλούς μηχανισμούς drag and dop
  • Προγραμματίζουμε την αποστολή μηνυμάτων
  • Δημιουργούμε προσωποποιημένα μηνύματα
  • Εισάγουμε και εξάγουμε λίστες διευθύνσεων
  • Παίρνουμε στατιστικά για το ποιοι διάβασαν τα μηνύματά μας και πόσο συχνά και ποιοι όχι

[/read]

keep-calm-and-be-an-early-bird

Επειδή οι έγκαιρες εγγραφές μας βοηθούν πολύ, σας επιβραβεύουμε!
Αν κάνετε την εγγραφή σας και καταθέσετε την προκαταβολή για το σεμινάριο που θέλετε ένα μήνα (30 μέρες) πριν από τη προγραμματισμένη ημερομηνία έναρξης του σεμιναρίου, τότε επιβραβεύεστε με την έκπτωση 15% έγκαιρης εγγραφής!

Μάιος 2017

στο Ιδιωτικό Σχολείο “Σύγχρονη Παιδεία”, στο Μαράθι. (Λήψη Οδηγιών). 

Διάρκεια: 6 ώρες

Ώρα προσέλευσης – Εγγραφές: 

Το σεμινάριο θα ξεκινήσει στις: 

Κάθε δύο ώρες, διάλειμμα 15 λεπτά. 

Κυριακή, 6  Νοεμβρίου 2016 

στο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης InfoΓνώση

Διάρκεια: 6 ώρες

Δεν έχει προγραμματιστεί ακόμα.

Δεν έχει προγραμματιστεί ακόμα.

Εισηγητής:

AAEAAQAAAAAAAAlyAAAAJGUwMjg2ZDAyLTRhMzAtNDBmYS04OTBiLTAzNTNmNTVhZTJhYQ

Αρσένης Πασχόπουλος, E-commerce Expert, Managing Partner, Just Online

Βιογραφικό:

Ο Αρσένης Πασχόπουλος  είναι από τους πρώτους marketers του διαδικτύου στην Ελλάδα με δράση η οποία ξεκινά το 1996. Είναι Managing Partner στην εταιρεία υπηρεσιών διαδικτύου Just On Line. Είναι συγγραφέας των βιβλίων “Social Media Marketing”, 2010, εκδόσεις Κλειδάριθμος και “Ηλεκτρονικό Εμπόριο” (3η έκδοση 2007, εκδόσεις Κλειδάριθμος). Έχει εργαστεί στα τμήματα marketing των εταιρειών Shell, Johnson&Johnson, Fiat, Boston University, Όμιλος Δ. Αγγελόπουλου, Γενική Χημικών Προϊόντων.

Από τους πρώτους (1996) που δημιούργησαν σεμινάρια Ηλεκτρονικού Εμπορίου για μικρομεσαίες επιχειρήσεις και διεξήγαγε κύκλο σεμιναρίων ηλεκτρονικού εμπορίου για την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου. Για 4 χρόνια υπεύθυνος προώθησης και εκπαίδευσης μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε θέματα ηλεκτρονικού εμπορίου στον ΑΣΔΑ (Αναπτυξιακό Σύνδεσμο Δυτικής Αθήνας).

Έχει 15ετή διδακτική εμπειρία σε ιδιωτικά κολέγια στην Αθήνα και σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς (Οργανισμός Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, ΕΣΕΕ, Καριέρα, κ.α.). Απόφοιτος του Deree College με μεταπτυχιακό στο Boston University. Άρθρα του για την επιχειρηματική χρήση του διαδικτύου εκδίδονται στα escapeplan.gr startup.gr, socialmedialife.gr και Marketing Week.

Δείτε επίσης :

Παρουσίαση και προβολή στα Social Media

SEO: Εμφανίστε την ιστοσελίδα σας στις πρώτες θέσεις της Google

Παρουσίαση & Προβολή στα Social media για τον ΤΟΥΡΙΣΜΟ (Ξενοδοχεία-Εστιατόρια-Τουριστικά Γραφεία)